mum story

Gouden genetica 


Om het merk Belgian Mums te begrijpen is het belangrijk terug te grijpen naar de roots van het merk.
Het merk Belgian Mums ontstond diep uit de buik van Gediflora, één en al energie uit West-Vlaamse aarde.

Maak kennis met de familie Pieters

 

In 1952 startte George Pieters met het telen en vermeerderen van bolchrysanten. Zijn zoon Dirk nam het bedrijf in 1982 over en legde al snel de focus op de veredeling van eigen commerciële rassen en met succes! In 2013 treedt dochter Elien Pieters op het voorplan. Ze is vastberaden om met de Belgian Mums de wereld verder te veroveren. Door een mentaliteitsshift wil ze de bolchrysant terug hip maken!

De 6 D’s
 

Elien wordt elke dag gemotiveerd door de 6 D’s van haar vader: Dromen, Denken, Durven, Doen, beter Doen en … Deuredoen*! Ze werden dan ook verankerd in de visie van het moederbedrijf.


*deuredoen: typisch West-Vlaams woord, tekenend voor de mentaliteit van de streek. Betekent: altijd verder blijven werken.

 

Mum is de naam

 

Mum is de naam, dit naar analogie met ‘chrysanthemum’ (Engelse woord voor chrysant) en als verwijzing naar de 
Belgische roots van het moederbedrijf Gediflora. Het merk, Belgian Mums, is een gouden combinatie van unieke genetica, strenge selectie, en gedurfde creativiteit. 

Bol van goesting en goed humeur

 

De kleurrijke Mums zijn makkelijk te verzorgen en te verkrijgen in verschillende maten en een eindeloos kleurenpallet. Ze voegen dat tikkeltje extra cachet toe aan je interieur, vensterbank, terras en/of tuin. Dit tijdloze product staat bol van goesting en goed humeur!

Be Mum, Be More

 

Een slogan met een prachtige ‘belofte’, gecombineerd met een uitdagende uitnodiging.

Met ‘Be MUM, Be MORE’ nodigt Belgian Mums je uit elke dag het beste van jezelf te maken en dit vanuit de belofte, er leeft wat, in elk van ons…