Nieuws

MUM: budgetvriendelijk, bloeirijk & makkelijk te combineren

07/08/2018

Rudi De Kerpel / Zaakvoerder Eurotuin en multi-ondernemer

Rudi houdt van ondernemen en zoekt voortdurend opportuniteiten met een vernieuwend karakter. “Soms lukt dat, soms niet, dat is ook het spannende eraan.” Hij vindt het leuk om samen te werken met een mix van jongere en oudere mensen. Zo koppelt hij ervaring aan enthousiasme.

Hij is één van de MUM-bassadors en verdeelt de Belgian Mums in zijn tuincentra. “Het is een zeer mooi en budgetvriendelijk product waarmee je jouw terras bloemrijk kan aankleden na de zomer, als het perkgoed verdroogd is. De chrysant laat zich ook makkelijk mixen en matchen met grassen en Erica’s en biedt veel potentieel voor het najaar.” Hij gelooft in de mix van kleuren, zoals de combinatie van brons- en aardekleuren met felle en zachte modekleuren om de eentonigheid te doorbreken. Rudi is een bezige bij en ook sectorverantwoordelijke voor de sierteelt bij VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing). Rudi was altijd gefascineerd door retail. “Het groen is een mooi, sfeervol product dat de levenskwaliteit van mensen opwaardeert.” Aansluitend bij de ambities van het merk Belgian Mums gelooft hij sterk in het inspireren van de consument. “Om de consument verder te overtuigen, organiseert de VLAM ook dit jaar mooie presentaties met chrysanten in combinatie met andere herfstbloeiers in shoppingcentra vanag augustus.” Hou het in de gaten…